Muzycznie

Muzyki mogłabym słuchać dosłownie na okrągło:) Póki co cały czas używam do tego słuchawek, ale nacyztałam się ostatnio, że strasznie niszczą słuch, dlatego postanowiłam chociaż na jakiś czas je ograniczyć. Pozostaje mi słuchanie na głoś:P Niestety, w domu nie mam wieży, ani nawet radia. Jedynie laptopa, ale jego głośniki są tak mierne, że lepiej tego w ogóle nie komentować. Chciałabym sprawić sobie jakieś porządne grajki, które podłączę do kompa albo np. do telefonu. Znalazłam w googlu artykuł http://gogeek.pl/jakie-glosniki-do-komputera/, ale nie wiem za bardzo, na jakiego producenta postawić. Zawsze marzyła mi się yamaha, ale to kosmicznie droga sprawa. Co byście wybrali w budżecie tak powiedzmy do max 400 zł?

pexels-photo-157534

Leave a Reply

